Σελίδες

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Αυτό Είναι...

  Αυτό είναι το ίσα μοιρασμένο γεύμα, αυτό είναι η τροφή για τη φυσική πείνα,
Είναι για τον φαύλο όπως και για τον ενάρετο, τους καλώ σε συνάντηση όλους,
Δεν θα περιφρονήσω ούτε θα παραλείψω κανέναν,
Η μαιτρέσα, ο τρακαδόρος, ο κλέφτης, είναι όλοι καλεσμένοι εδώ΄
Ο σκλάβος με τα χοντρά του χείλη είναι καλεσμένος, ο συφιλιδικός είναι καλεσμένος΄
Διάκριση καμία δεν θα γίνει ανάμεσα σ'αυτούς και σ'όλους τους άλλους.

Αυτό είναι το αποτύπωμα ενός δειλού χεριού, αυτό είναι το κυμάτισμα και η ευωδία μαλλιών,
Αυτό είναι το άγγιγμα των χειλιών μου στα δικά σου, αυτό ο ψίθυρος της λαχτάρας,
Αυτό είναι το απόμακρο βάθος και το ύψος όπου καθρεφτίζεται το πρόσωπό μου,
Αυτό είναι η στοχαστική μου καταβύθιση, αυτό κι η ανάδυσή μου.

Φαντάζεσαι πως έχω κάποιον πολύπλοκο σκοπό;
Λοιπόν έχω, όπως έχουν οι μπόρες του Απρίλη και ο μαρμαρυγίας στο πλευρό του βράχου.
Πιστεύεις πως θέλω να ξαφνιάσω;
Ξαφνιάζει το φως της μέρας; Ξαφνιάζει το πρώτο τιτίβισμα του κοκκινολαίμη μέσα στο δάσος;
Ξαφνιάζω εγώ περισσότερο απ'αυτά;

Αυτήν την ώρα μιλάω εμπιστευτικά.
Ίσως να μην τα έλεγα σε όλους, σ'εσένα όμως θα τα πω.

Walt Whitman (Το τραγούδι του εαυτού μου, 19) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.