Σελίδες

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

Ζήτω για τους Νικημένους!


 Έρχομαι με μουσικές θριαμβευτικές, με τις κορνέτες μου και με τα τύμπανά μου,
Δεν παίζω εμβατήρια μόνο για όσους αναδείχτηκαν νικητές, παίζω και για όσους κατακτήθηκαν και για τους σκοτωμένους.

Έχεις ακούσει πως είναι καλό να κερδίζεις τη μάχη;
Εγώ λέω πως είναι καλό και να χάνεις, οι μάχες χάνονται και κερδίζονται με το ίδιο πνεύμα.

Βαράω και κοπανάω το τύμπανο μου για τους νεκρούς,
Με όλη τη δύναμη κι όλος χαρά φυσώ τις σάλπιγγές μου.

Ζήτω για τους νικημένους!
Και γι'αυτούς που τα πολεμικά τους πλοία βούλιαξαν στη θάλασσα!
Και γι'αυτούς που βούλιαξαν οι ίδιοι στη θάλασσα!
Και για όλους τους στρατηγούς που έχασαν τη μάχη και για όλους τους ηττημένους ήρωες!
Και για τους αμέτρητους άγνωστους ήρωες, που είναι ίσοι με τους μεγαλύτερους γνωστούς ήρωες!

Walt Whitman (Το τραγούδι του εαυτού μου, 18)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.