Σελίδες

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

οι τοίχοι μου του έρωτα


κάτι νύχτες σαν κι αυτήν παίρνω πίσω ό,τι μπορώ.
η ζωή είναι δύσκολη, η γραφή είναι ελεύθερη.

ας ήταν οι γυναίκες εξίσου χαλαρές
μα ήταν πάντα σχεδόν ίδιες:
τους άρεσε η γραφή μου στην τελειωμένη μορφή του βιβλίου
αλλά υπήρχε πάντα κάτι την
ώρα της δακτυλογράφησης
την ώρα που δούλευα το καινούριο
που τις ενοχλούσε...

εγώ δεν τις ανταγωνιζόμουν
εκείνες γίνονταν ανταγωνιστικές μαζί μου
σε μορφές και στιλ που δεν τα θεωρούσα
ούτε αυθεντικά ούτε δημιουργικά
μολονότι σε εμένα
προκαλούσαν οπωσδήποτε
αρκετή έκπληξη.

τώρα έχουν απελευθερωθεί
από τον εαυτό τους και από τους άλλους
κι απέκτησαν καινούρια προβλήματα
άλλου τύπου.

όλες εκείνες οι ομορφούλες:
χαίρομαι που είμαι μαζί τους πνευματικά
και όχι σαρκικά

αφού τώρα μπορώ να πηδάω αυτή τη γαμημένη μηχανή
χωρίς καμία έγνοια.

Charles Bukowski (οι τοίχοι μου του έρωτα)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.