Σελίδες

Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Σήμερα Χαίρομαι

Σήμερα κάθουμε στον κόρφο του θεού.
Πως φαίνετ'ο κόσμος μες απ'το ρουμπίνι!
Σμάρι ζευγάρια χείλια προταμένα
στροβιλίζονται σ'ατέρμονες δίνες.
Παρέλαση εφήβων που κρατάνε πυράγκαθα
και σπάζουνε με τα πέλματα γελαστά κοχύλια.
Ανθοδέσμες παιδάκια μασκαρεμένα
γράφουνε τραγούδια στον αγέρα
με γκιρλάντες ασημένιες καμπανούλες.
Γέλιο στο μωρουδίστικο μουτράκι των καρπών.
Γέμισ'ο τόπος φτερά κορυδαλλών
και μυρουδιά του παιδικού μου σπιτιού.

Παρθένα ημέρα μου!..

Κρατάω στο ζερβί μου χέρι
την καρδιά και το γαλάζιο πουλί
που με ταξιδεύει.
Τ'άσπρα νησάκια αρμενίζουνε
μ'ορτσαρισμένες τις αμυγδαλιές στον άνεμο.
Πάω κ'ελάτε.
Ξέρω σε ποιό θα μπω`
και θα πάρω την όχθη με τους αυλούς
πούκλεψ'ο μπάτης απ'τους Φαύνους,
κι αγερικό θα σκίζω το δρόμο,
και θα τρεμοσαλεύουν φοβισμένες
οι λαμπάδες παπαρούνες.
Σήμερα δε γυρεύω τίποτα
- φέρνω το μεγάλο Δώρο.
Είναι για όλους` πάρτε` δεχτήτε.

Άρνηση ολούθε!
Μόνος θα τόχω;
Τα παιδάκια με κλείσανε
στον ιριδένιο κύκλο της αγάπης`
μονάχα τους παίρνουν απ'τα χέρια μου
χαρά - κ'έχω συντρόφους.
Υπάρχουν ακόμα παιδάκια!
Είν'ο καθρεύτης Του.

Σήμερα μπορώ να πω την προσευχή
που δεν έχει λόγια, που δε ζητάει τίποτα.

Γιάννης Καραμήτσος (Σήμερα χαίρομαι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.