Σελίδες

Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Αψίδα Θριάμβου

Όταν κοιτάζομαι, τον εαυτό μου δε βλέπω.
Έχω τέτοια μανία να αισθανθώ
Που χάνομαι, πολλές φορές, με το να αποστασιοποιούμαι
Απ'τα αισθήματα που εισπράττω.

Ο αέρας που αναπνέω, αυτό το ηδύποτο που πίνω,
Ανήκουν στον τρόπο που εγώ μόνο ξέρω να ζω,
Και ποτέ δε γνωρίζω πώς πρέπει ν'απομακρυνθώ
Απ'τα αισθήματα, που άθελα συλλαμβάνω.

Πραγματικά, ποτέ μου δεν κατάλαβα
Εάν πραγματικά νιώθω αυτό που νιώθω.
Θα είμαι ο ίδιος με αυτό που μοιάζω; Θα είμαι,

Αλήθεια, ο ίδιος με αυτόν που βλέπω εγώ στον εαυτό μου;
Ως προς τα αισθήματα μου, είμαι λιγάκι άθεος
Και, καλά-καλά, δεν ξέρω αν είμαι εγώ
Αυτός που νιώθω μέσα μου.

Álvaro de Campos (Αψίδα Θριάμβου, Σονέτο Ι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.