Σελίδες

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Η Γυναίκα μου

Η γυναίκα μου, σαν κούκλα με το νέο της φουστάνι,
στον περίπατο σαν βγαίνει είδες νάζι που το κάνει;
"Προσκυνώ!", της λέει ο ένας, "Δούλος σας!", της λέει ο άλλος,
και εγώ, ωσάν μεγάλος
της Ευρώπης διπλωμάτης,
αντιχαιρετώ τους φίλους συμπεριπατών σιμά της.
-Γυναικούλα μου, ποιός είναι ο ξανθός με τα μουστάκια;
-Παίζαμε μαζί, μου λέει, όταν είμαστε παιδάκια.
-Αμ αυτός ο μαυρογένης;
-Αυτός είναι ο κουμπάρος της κουμπάρας της Ελένης.
-Και αυτός που περπατάει σα μουλάρι που κλωτσάει;
-Μου τον είχανε συστήσει τις προάλλες σ'ένα τσάι.
-Αμ αυτός πόχει βαμμένα τα μουστάκια και τα γένια;
-Ούφ, λογαριασμούς γυρεύεις! Δεν είναι δική σου έννοια!
Βγάνε σ'όλους το καπέλο,
και ποιοί είναι και τι θέλουν να με ρωτάς δεν θέλω!

Μωρέ, κόσμο που γνωρίζει η γυναίκα μου αυτή!
Πως δεν τσ'έρχετ'η ιδέα να με βγάλει βουλευτή;

Γεώργιος Μολφέτας (Η γυναίκα μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.